گزارش برگزاری گرامیداشت هفته پژوهش

۰۳ دی ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۸۴۲ اخبار و اطلاعیه های آموزشی
تعداد بازدید:۴۸۰
دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی
گزارش برگزاری گرامیداشت هفته پژوهش

 مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید در روز پنجشنبه مورخ 26 / 9 / 1399 ساعت 14 با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان دانشکده به صورت مجازی برگزار گردید. در این مراسم آقای دکتر هنری رئیس محترم دانشکده ضمن خوشامدگویی به مهمانان، از فعالیتهای پژوهشی دانشکده و روند اجرای برنامه های هفته پژوهش گزارش مختصری ارائه نمودند.

سپس مهمان ویژه این جشن، جناب آقای دکتر خسرو ابراهیم، استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی و بازیکن سابق تیم ملی والیبال نکات ارزنده ای در خصوص پژوهش و اخلاق پژوهشی متذکر شدند.

سپس آقای دکتر ترتیبیان نماینده کرسی های نقد و نظریه پردازی دانشکده، توضیحات در این خصوص ارائه دادند و همچنین آقای دکتر طیبی به تشریح فعالیت های منتشر شده دانشکده تربیت بدنی در طی یکسال گذشته پرداختند. در ادامه مدیران گروههای آموزشی خانم دکتر سلمان و خانم دکتر کشکر سخنانی در خصوص هفته پژوهش ایراد فرمودند و  آقایان دکتر اصلانحانی و دکتر غفوری نیز درباره اهمیت و جایگاه پژوهش و نقش آن در پیشبرد اهداف علمی و تحول علوم انسانی سخنانی ارزشمند را بیان نمودند. در پایان این مراسم پژوهشگران برتر دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در سال 1399 به شرح زیر معرفی و مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

پژوهشگران برتر اعضای هیأت علمی:

1- آقای دکتر رحمان شیخ حسینی              پژوهشگر برتر اول دانشکده

2- آقای دکتر فرزاد غفوری                       پژوهشگر برتر دوم دانشکده

3- آقای دکتر رسول اسلامی                      پژوهشگر برتر سوم دانشکده


دانشجویان برتر:

1- خانم فرزانه مظلومی سوینی                  پژوهشگر برتر مقطع دکتری از گروه مدیریت ورزشی


2- آقای محسن پروانی                            پژوهشگر برتر مقطع کارشناسی ارشد از گروه فیزیولوژی ورزشی



کارشناس برتر پژوهشی:                     آقای دکتر علی زرینی

 

 


نظر شما :