دستور العمل شماره ۳ آموزش حضوری

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۵ کد : ۱۷۴۹۲ اخبار و اطلاعیه های آموزشی
تعداد بازدید:۲۲۰

پیرو دستورالعمل شماره 2 آموزش حضوری دانشگاه با شماره پیگیری 366018 و دستور بازگشایی دانشگاه ها و آموزش حضوری در سال جاری با توجه به کاهش پاندمی ویروس کرونا و گسترش ایمنی در سطح جامعه و پیش بینی و فراهم کردن زمینه های لازم برای از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه، مصوبات شورای دانشگاه مورخ 1401/01/10 تحت عنوان دستورالعمل شماره 3 آموزش حضوری با در نظر گرفتن اولویت سلامت استادان محترم و دانشجویان عزیز در دوره جدید بازگشایی برای آموزش حضوری به شرح ذیل جهت استحضار و دستور اقدام لازم اعلام می گردد. 

بزرگواران توجه داشته باشند که رعایت پروتکل ها، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی در کلاس ها و محیط های جمعی، اجرای شیوه نامه های بهداشتی و مقررات اعلامی ستاد ملی کرونا با تاکید بیشتر از قبل مد نظر است..

1. کلیه کلاس های دانشجویان دوره های دکتری و کارشناسی ارشد از تاریخ 1401/01/20 به صورت حضوری برگزار می شود. بدیهی است تا قبل از ۲۰ / ۱ / 1401  کلاس های ارشد و دکتری در بستر قبلی برگزار می شوند.

2. کلاس های دانشجویان دوره کارشناسی رشته تربیت بدنی از تاریخ 1401/01/20 به صورت حضوری برگزار می شود و  کلاس های سایر رشته های دوره کارشناسی فعلا به صورت مجازی ادامه پیدا می‌کند و در صورت فراهم شدن شرایط برای آموزش حضوری متعاقبا اعلام خواهد شد.

3. سامانه آموزش مجازی برای کلاس های دوره های دکتری و کارشناسی ارشد از تاریخ 1401/01/20 بسته می شود.

4. آزمون های پایان نیمسال کلیه دوره های تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) به صورت حضوری برگزار می شود. 

5. کلیه جلسه های گروه های آموزشی، شوراهای آموزشی و سایر شوراها در دانشکده و دانشگاه به صورت حضوری برگزار می شود.

6. حضور اعضای هیات علمی در دانشکده از ابتدای بازگشایی دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از 14 فروردین سال 1401 به صورت تمام وقت الزامی است.


نظر شما :