رکوردشکنی دانشجوی پسر دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی در پنجمین المپیاد همگانی دانشجویان کشور

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰ کد : ۱۹۱۳۰ اخبار و اطلاعیه های آموزشی
تعداد بازدید:۱۳۱
علیرضا ذاکریان، دانشجوی ورزشکار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی، در پنجمین المپیاد همگانی دانشجویان کشور در رشته فریزبی، ماده مسافت، رکورد کشور را شکست.
رکوردشکنی دانشجوی پسر دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی در پنجمین المپیاد همگانی دانشجویان کشور

 ورزشکاران پسر دانشگاه علامه طباطبائی در پنجمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان کشور در دو رشته فریزبی و شطرنج موفق به کسب یک مقام اولی، یک مقام دومی و یک مقام سومی شدند.
بر اساس این گزارش، در این المپیاد در رشته فریزبی که در سه ماده دقت، مسافت و مدت زمان پرواز دیسک برگزار شد، علیرضا ذاکریان ورزشکار دانشگاه علامه طباطبائی در دو ماده مسافت و مدت زمان پرواز دیسک شرکت کرد که در ماده مسافت با ثبت رکورد ۸۱/۹۲ متر رکورد کشور را شکست و به مقام اول دست یافت. همچنین این دانشجوی ورزشکار دانشگاه در ماده مدت زمان پرواز دیسک هم با رکورد ۸ ثانیه به مقام دوم رسید.
در رشته شطرنج نیز که در دو ماده سرعت و برق‌آسا و با حضور ۱۵۹ شرکت‌کننده برگزار شد، امیرعلی غفوریان در ماده برق‌آسا به مقام سوم و در ماده سرعت به مقام چهارم دست یافت.
گفتنی است پنجمین المپیاد ورزش های همگانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه شهرکرد، با حضور ۹۵ دانشگاه از سراسر کشور برگزار شد و هزار و صد دانشجوی ورزشکار در رشته‌های طناب زنی، آمادگی جسمانی، فیرزبی، شطرنج، دوچرخه سواری، دارت، هندپلو و هفت سنگ مهارتی با هم به رقابت پرداختند.


نظر شما :