نشست تخصصی "آشنایی با مفاهیم اشتغال و راه اندازی کسب و کار" جهت آشنایی با مرکز زیست بوم کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی" برگزار گردید.

۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۵ کد : ۱۹۷۱۸ اخبار و اطلاعیه های آموزشی
تعداد بازدید:۱۶۲
نشست تخصصی "آشنایی با مفاهیم اشتغال و راه اندازی کسب و کار" جهت آشنایی با مرکز زیست بوم کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی" در مورخ دوشنبه ۱۶ آبان ماه در سالن اجتماعات دانشکده تربیت بدنی و علوم تربیتی با دبیری نشست آقای دکتر مهدی گودرزی مدیر مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه و با حضور ۵۰ نفر از دانشجویان ترم اول مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراهی کارکنان دانشکده برگزار گردید.
نشست  تخصصی "آشنایی با مفاهیم اشتغال و راه اندازی کسب و کار" جهت آشنایی با مرکز زیست بوم کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی" برگزار گردید.

این نشست با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز و با سخنرانی دکتر گودرزی در خصوص آشنایی با مفاهیم اشتغال و راه اندازی کسب و کار ادامه یافت.

در محتوای  این نشست دبیر جلسه به موضوعاتی در خصوص فراهم کردن زمینه آشنایی دانشجویان و دانش آموختگان با مفاهیم درست کارآفرینی، ایده‌های جدید، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان موفق کشور جهت ایجاد و توسعه کسب و کار در زمینه علوم انسانی و اجتماعی، ارایه آموزش‌ها و راهنمایی‌های لازم به دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه به منظور ایجاد درک بهتر از نحوه استفاده از فرصتها و حمایت‌های موجود در کشور در زمینه کارآفرینی و اشتغال پرداختند.

در انتهای این نشست دانشجویان به طرح سئوال در زمینه های مختلف اشتغال و مدیریت کسب و کار پرداخته  و با پاسخگویی  سئوالات مطرح شده و طرح ایده‌های نو در خصوص مهارتهای کسب و کار توسط دبیرنشست خاتمه یافت. 


نظر شما :