برگزاری جشن غدیر و عید ولایت در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی

۱۷ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۵ کد : ۲۲۳۴۵ اخبار و اطلاعیه های آموزشی
تعداد بازدید:۲۲۶
به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم و ولایت حضرت علی (ع)، روز چهارشنبه مورخ ۱۴ / ۴ / ۱۴۰۲ با همت و تلاش رئیس محترم دانشکده، استادان ارجمند و کارمندان گرامی دانشکده، جشن باشکوهی در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با حضور رئیس محترم دانشگاه، هیأت رئیسه محترم دانشگاه و رؤسای گرانقدر دانشکده‌ها برگزار گردید.
برگزاری جشن غدیر و عید ولایت در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی

در این مراسم که اجرای آن را جناب آقای دکتر علی زرینی به عهده داشتند، ایشان اشعاری نغز در توصیف غدیر و ستایش امیرالمؤمنین (ع) قرائت نمودند. سپس جناب آقای دکتر رامین بلوچی رئیس محترم دانشکده  در این خصوص سخنرانی نمودند و به مهمانان خیر مقدم گفتند. در ادامه حجت الاسلام جعفری نماینده نهاد رهبری دانشگاه در دانشکده تربیت بدنی، به ذکر مناقب و خصائل حضرت علی (ع) و ماجرای غدیر پرداختند. همچنین این مراسم  با مداحی ذاکر اهل بیت کربلایی مجید کوهیان بیدختی ادامه یافت و در نهایت به عنوان حُسن ختام برنامه رئیس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر معتمدی دقایقی در خصوص عید غدیر و ولایت امیرالمؤمنین (ع) به سخنرانی پرداختند.

در پایان پس از اقامه نماز جماعت در نمازخانه دانشکده تربیت بدنی، از مهمانان گرامی و هیأت رئیسه محترم دانشگاه در سالن غذاخوری دانشکده برای نهار پذیرایی به عمل آمد.


نظر شما :