پرسش و پاسخ

۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۰۹۵ پرسش و پاسخ
تعداد بازدید:۳۱۹۵
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ

قابل توجه دانشجویان محترم دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی

درصورت تمایل پرسش های خود را در حوزه های دانشجویی، آموزشی و فناوری اطلاعات (دربخش نظرات) مطرح نمایید تا در اسرع وقت، کارشناس مربوط به هر قسمت پاسخگو سوالات شما باشند.


نظر شما :

میثم کرمی ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰
سلام. چگونه در محیط دانشکده به اینترنت متصل شوم؟ برای من نام کاربری ایجاد نشده است.
پاسخ مدیر سایت (تنظیم نشده)
باسلام. شما میتوانید از کامپیوتر های داخل سایت دانشکده استفاده نمائید و یا اگر تمایل به استفاده از لپ تاپ یا گوشی هوشمند خود برای اتصال به اینترنت دارید مراحل زیر را طی کنید: ۱. شبکه بی سیم یا wireless دستگاه خود را روشن کنید و بدون نیاز به رمز اتصال یا ssid به شبکه دانشگاه متصل شوید. ۲. وارد صفحه ای به نشانی ict.atu.ir/login خواهید شد که از شما نام کاربری و رمز عبور میخواهد. ۳. نام کاربری و رمز شما همان ایمیل و رمز ایمیل دانشگاهی شما می باشد. (در صورتی که هنوز اکانت پست الکترونیکی دانشگاهی خود را فعال نکرده اید به سایت its.atu.ac.ir مراجعه نمایید و بدون نیاز به مراجعه حضوری اکانت خود را فعال را بازنشانی پسورد نمائید. * در صورت نیاز برای راهنمایی بیشتر با شماره تلفن ۴۸۳۹۴۱۶۶ مسئول امور فناوری دانشکده تماس حاصل فرمائید.
علی شهروزی ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰
چگونه میتوانم از اسامی اساتید دانشکده مطلع شوم و به دلیل دوری راه با مدیر گروه رشته مورد نظرم از طریق تلفن و یا ایمیل صحبت کنم؟
پاسخ مدیر سایت (تنظیم نشده)
با مراجعه به سایت دانشکده به نشانی pe.atu.ac.ir در بخش معرفی دانشکده / معرفی گروه های آموزشی میتوانید لیست گروه ها، اساتید و مدیر گروه هر کدام از رشته ها را مشاهده کنید و همچنین با مراجعه به سامانه پژوهشی اساتید به نشانی simap.atu.ac.ir/faculty اطلاعات تکمیلی در خصوص اساتید دانشگاه کسب نمائید.