نشست عمومی اساتید با مسئولین دانشکده

۰۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۳۹۹ اخبار و اطلاعیه های آموزشی
تعداد بازدید:۵۹۶
اهم موارد آموزشی و پژوهشی مطرح شده در نشست عمومی اساتید با مسئولین دانشکده مورخ 25 تیر ماه 1398
نشست عمومی اساتید  با مسئولین  دانشکده

اهم موارد آموزشی و پژوهشی مطرح شده در نشست عمومی اساتید با مسئولین دانشکده مورخ 25 تیر ماه 1398

موارد آموزشی مطرح شده در نشست :

1. با توجه به شروع کلاس‌ها در تاریخ 23 شهریور از اساتید محترم خواسته شد از ابتدای ترم در کلاس‌ها حضور مرتب و فعال داشته باشند.
2. اساتید محترم در تمام جلسات حضور و غیاب دانشجو را انجام داده و در صورت غیبت بیش از 3 جلسه نام دانشجو را به عنوان محروم به آموزش اعلام نمایند.
3. اساتید محترم از تغییر ساعت و روز کلاس بدون هماهنگی با مدیر محترم گروه و معاون4. در صورت غیبت موجه، اساتید محترم باید در کوتاه ترین زمان ممکن کلاس جبرانی را تشکیل و زمان آن بصورت کتبی به آموزش اعلام نمایند.
5. حداکثر تدریس ازسال تحصیلی98-97در مقاطع تحصیلات تکمیلی در هر رشته ورودی با توجه به دستورالعمل مـصوب و نامه معاون محترم آموزشی دو درس در مقطع کارشناسی ارشد و یک درس درمقطع دکتری می‌باشد. در موارد استثناء با تاییدگروه‌آموزشی و شـورای تحصیلات تکمیلی دانشکده، این حداکثر را میتوان افزایش داد.
6. طرح درس برای تمامی دروس الزامی است.


موارد پژوهشی مطرح شده در نشست :

1. مدیران محترم گروه‌های آموزشی در ارزیابی ترفیع سالیانه و تمدید قرارداد اعضای هیأت علمی فعالیت و مشارکت بیشتری داشته باشند.
2. پیشنهاد طرح‌ها و کارگاه‌های اعضای‌ هیأت علمی‌ بعد ازتأیید گروه برای بررسی و طرح شورای پژوهشی به معاونت پژوهشی دانشکده یا امور پژوهشی دانشکده ارائه شود.
3. برای‌ دریافت‌ کد از «کمیته اخلاق در پژوهش» شایسته است که مدیران محترم گروه‌ها4. پایان نامه دانشجویان از سوی مدیر گروه مربوطه، حد اقل 10 روز قبل ازجلسه تعیین داور به امور پژوهشی دانشکده برای بررسی ساختاری، ارسال شود.


نظر شما :