جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۶ مورد از کل ۶ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
تاثیر بازاریابی دیجیتال بر برند سازی مجموعه های ورزشی(تنظیم نشده)
ترویج فعالیت بدنی بر اساس فرهنگ محلی در بین سالمندان مبتنی بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده(تنظیم نشده)
نقش دانشجویان علوم ورزشی در ترویج رفتار حفاظت از محیط زیست در زیمان دانشگاه های ایران(تنظیم نشده)
استراتژی بازاریابی مطلوب در فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران.(تنظیم نشده)
نقش پایگاه های بسیج در بازاریابی ورزش ایران(تنظیم نشده)
نقش سیاست های زیست محیطی بر برندسازی اماکن ورزشی(تنظیم نشده)