آرشیو اخبار

کارگاه "آشنایی با کنزیوتیپ و کاربرد آن در پیشگیری از آسیب های ورزشی" برگزار گردید.

کارگاه "آشنایی با کنزیوتیپ و کاربرد آن در پیشگیری از آسیب های ورزشی" برگزار گردید.

کارگاه "آشنایی با کنزیوتیپ و کاربرد آن در پیشگیری از آسیب های ورزشی" ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل سالن همایش دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی با حضور مجموعا ۵۳ شرکت کننده از دانشجویان دانشکده و تعدادی از سایر دانشگاه‌های تهران برگزار گردید.

ادامه مطلب
نشست  تخصصی "آشنایی با مفاهیم اشتغال و راه اندازی کسب و کار" جهت آشنایی با مرکز زیست بوم کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی" برگزار گردید.

نشست تخصصی "آشنایی با مفاهیم اشتغال و راه اندازی کسب و کار" جهت آشنایی با مرکز زیست بوم کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی" برگزار گردید. گالری

نشست تخصصی "آشنایی با مفاهیم اشتغال و راه اندازی کسب و کار" جهت آشنایی با مرکز زیست بوم کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی" در مورخ دوشنبه ۱۶ آبان ماه در سالن اجتماعات دانشکده تربیت بدنی و علوم تربیتی با دبیری نشست آقای دکتر مهدی گودرزی مدیر مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه و با حضور ۵۰ نفر از دانشجویان ترم اول مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراهی کارکنان دانشکده برگزار گردید.

ادامه مطلب
نشست آشنایی با مفاهیم اشتغال و راه‌اندازی کسب و کار برگزار می‌گردد

نشست آشنایی با مفاهیم اشتغال و راه‌اندازی کسب و کار برگزار می‌گردد

نشست آشنایی با مفاهیم اشتغال و راه‌اندازی کسب و کار همراه با معرفی زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی در تاریخ دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ساعت ۹ صبح الی ۱۲ در دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار می‌گردد.

ادامه مطلب
پویش اهدای خون در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد

پویش اهدای خون در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد گالری

به مناسبت گرامیداشت هفتۀ ورزش و تربیت بدنی و در جهت ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و ارتقای سلامت جامعه و در پرتو اصول انسانی و ارزشهای اسلامی، پویش نذر و اهدای خون در دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی با همکاری مرکز بهداشت دانشگاه، سازمان انتقال خون ایران و فدراسیون پزشکی ورزشی، روز یکشنبه ۱ / ۸ / ۱۴۰۱ با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار گردید.

ادامه مطلب